Myyyys :D

Har varit sjuk seg sen jag kom hem och soffan har varit min frizon typ xD. Ska snart käka makaronipudding, mums tkr det är gött ! Sen kommer Sofia hit och vi ska mysa som sagt och jag bestämde vilket film vi skulle och det blev Paranormal activity 2 vilket Fiiah tyckte lät bra. Haha vi är lätt skräckfilmsnördar no.1! Sofia skulle ta med sig dipp så får väl se om vi har typ chips annars får vi doppa grönsaker, gott det med ju !:D Nej nu ska jag se om mamma behöver någon hjälp med matten.
P.S Det är bara 13 dagar kvar tills mitt syskon är beräknat att komma, såå kul ska det bli !:D
BV forever ! <3

Kommentarer
Sofia

för evigt,

alltid.

älskar dej <3

2010-12-17 @ 23:54:03 | http://blondinxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback