Nattbloggning

Hej på er alla vakna och alla som gått och lagt sig vilket jag med ska göra alldeles straxt. Trodde jag skulle ta 9bussen hem men träffade alla goa och glada människor så när Malin åkte till Daniel så skjutsade Micke, Melinda och Avra mig och Fiiah till Ante där vi hade mysigt med de bästa eller ja de flesta var de bästa men var några småskitar där med, ursäkta mitt ordspråk men varför släppa in typ 97:or på en fest fattar jag inte. Men aa sen stack jag, Sofia, Emma, Fillo, Ralle, Simon, Coscos och Totte till Nadia där det var lite trevligt folk men sen vid 11 stack Fiiah och jag hem. Ska nämligen upp vi halv 11 i morrn och sen dra och gymma så behöver sömn vilket jag ska gå och få nu. Ses imorrn alla fina, Kram <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback