Nattugglan

Hehe yeah you know me, I'm still up ;). Nej men asså jag älskar att sitta uppe länge och enligt min åsikt är dagarna allt för korta så försöker nog förlänga dom lite xD. Nu har jag fått nått och nått ordning på håret i alla fall, är fortfarande fasligt ljust men det gula syns inte lika mycket längre(Y). Slingorna syns inte överhuvudtaget vilket är rätt bar egentligen för dom blev typ grå :O. Stod i alla fall i duschen och tvättade håret med schampo 4 gånger för att få bort det gula och ja det blev rätt så bra i alla fall (Y) Är fortfarande superduper ljust men det kan jag leva med, bara det inte är gult ;). Visar bilder på lördag för i morgon lovar jag att ta massor med bilder som jag kan lägga in på bloggen (Y). Aja ska väl röra mig mot sängen så att jag kommer upp skapligt i morgon, massor med fix ju inför kvällen :D.
BTW om några dagar eller ja snart blir jag storasyster :D Den lilla krabaten var beräknad till idag eller ja igår nu då ;) Så kommer förhoppningsvis snart :D. Kommer kännas konstigt att helt plötsligt vara big sis men jag längtar massor !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback