Ni är bäst !

Var så himla skönt att komma ut igår, glömma bekymmer och typ var tillbaka i mitt gamla liv kändes det som. Jag älskar mina vänner och dom är bäst. Men jag säger som bästis, jag är inte den där som är ute halva nätterna och dricker längre så blir inte att vi träffas så himla mycket så därför är det så himla roligt när man äntligen träffar dom. Ni underbara brudar och grabbar ! :D <3
Idag har jag varit och gymmat så har inte hunnit med att göra något inlägg än men nu så ;). Körde dock inte så hårt idag eftersom jag varit sjuk och är förkyld men blev en powerwalk på gå bandet i lite mer än ½ halvtimma men gött att få röra på sig ett tag i alla fall. Efter det så åkte vi till en pizzeria och jag tog en räksallad, mums !:D Ikväll blir det adventsfika med mamma, Vera, mormor och morfar, vi tjuvstartar lite ;). Sen får vi se vad det blir men blir nog en myskväll med familjen och lite. Gött med helg är det!:D Hoppas ni får en skön lördag !:D
Träffade några av dessa saknade människor igår mfl. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback