Nyduschad och varm =)

Blev en promis med BV förut, kallt som fan men ändå rätt skönt att få röra på sig lite :). Men jag frös verkligen som en gris och jag slutade inte frysa när jag kom in utan låg under ett stort täcke i soffan och hackade tänder :S. Men efter att ha sett en film så hoppade jag in i duschen och satte på jättevarmt vatten, funkar faktiskt om man fryser. Man kanske kan tro att man blir ännu kallare när man kommer ut ur duschen och allt men nej håller sig varm aslänge :). Lite konstigt att jag är så frusen på dagarna egentligen för i mitt rum har jag inte ens elementet på och det är verkligen kallt men jag kan inte sova om det inte är så xD Haha nej men nu blir det lite FB, TVmys och sen sängen :) Godnatt !
'
Hihi ni vet att jag älskar dessa små söta nallar !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback