Pigg och utvilad

Nu har jag sovit riktigt länge, gick upp 10 över 10. Det behövdes kan jag säga. Men blev först väckt redan vid 8 av grannens hundar. Asså ibland vill jag bara gå ut och skjuta dom (kan inte fatta att jag just skrev det där!:O) eller deras ägare då, ja det är mitt morgonhumör och då blir jag riktigt förbannad om någon försöker väcka mig speciellt när det är enda sovmorgonen i vecka vi har. Ganska skönt att de ska flytta faktiskt för de håller ju inte koll på de små busen xD. Aja men syndast är det lätt om Hedda som trodde att vi börja 11 och sitter i skolan nu, stackars liten ! xD Nej men nu ska vi åka till skolan snart men vi hörs i eftermiddag. Håll tummarna för mig idag då det är dansuppvisning och jag har inte ens sätt hela dansen än xD (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback