Sååå trött !

Har inte hunnit blogga alls idag, har haft så himla fullt upp ! Åkte och handlade vid 11 och var så himla trött innan så orkade inte blogga, handlade klart alla julklappar vilket är himla skönt för nu behöver jag inte oroa mig för det ! Vet inte riktigt när vi kom hem men blev att äta snabbt och sen slänga sig på bussen med Sofia. Mötte upp Joline, Malin, Emma, Fillo och Ante och vi drog till någon som kallades Stubben på fest. Var inte alls tagg i början och han spelade asdålig musik, typ reggae, 80- och 90-tal och värsta lugna låtarna. Verkligen inget att festa till. Men blev lite Tequila så piggnade till lite xD haha sen när Sofia och jag skulle dra så missade jag sista trappsteget i trappuppgången och åkte rakt in i Sofias bakhuvud och slog tänder och bet mig själv i läppen och Sofia åkte in med huvudet i dörren. Haha måste sätt skitkul ut xD Men jag blödde massor kan jag ju säga men kunde inte sluta garva ändå men ja nu har jag skit ont i två framtänder och har svullnat upp på nederläppen, såå snyggt !
Nu ska jag sova, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback