Sorry !

Ursäkta för mina bloggpauser men har inte haft någon blogglust, blir lite smått deprimerad när jag har mens och tv:n och värktabletterna brukar då vara mina bästa vänner ! Men nu ska jag försöka att komma i gång lite igen. Fy vad trött jag är alltså, vet inte varför egentligen men blir alltid sån när det ska vara så himla mörkt ute, jag vill ha sommar !!
Aja igår hade jag en hemmadag med film och mys och idag har jag varot och handlat och fikat hos mormor. Handlade hårfärg, schampo och balsam så blir att färga i morgon så jag inte har en stor ful utväxt på nyår, för det har jag haft ett tag nu och krävs lite förnying känner jag :D Nej nu blir det käk snart och sen mys :). Ha en fin kväll alla bloggläsare :D
mina inköp idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback