Städmorgon

Sitter faktiskt fortfarande i pyamasen och funderade ett tag på att göra det hela dagen men nej känner mig så ofräsch då! Idag har jag städat hela morgonen och nu är det jättefint i mitt rum :D. Har dammat, damsugit, plockat i ordning på sminkbordet (har nog aldrig varit så städat där som det är nu xD), slängt halva garderoben i tvätten xD och bytt påslakan, duktig där tycker jag. Har även slängt i en tvätt i tvättmaskinen, gud jag skäms lite när jag tänker på att för bara ett halvår sen eller år kunde jag inte tvätta :O och nu tycker jag att det är det lättaste som finns typ! Ska snart klä granen med familjen med, självklart har vi en riktig gran eftersom att jag bestämmer i det här huset och jag älskar när det är äkta ;). Haha nej men nu ska jag gå och dra på mig lite myskläder :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback