TAGGA!:D

Hej på er!:D Jag sitter just nu och kollar lite mejl och så på datan för brukar inte orka göra det så nu har jag 68 mejl xD Säkert massor reklam men kanske finns något intressant :). Ska straxt äta och sen möta upp Sofia och gå och köpa hårfärg och sen färga. Funderar på askblonda eller mellanblonda slingor bara för att tona ner det gula som sagt :) Fiiah skulle typ färga askblont och det blir nog kanon tror jag. Vi kände båda att vi behövde lite förändring och mitt blev ju lite misslyckat så nu ska vi försöka att rätta till det ;). Och så ska vi ju självklart tagga lite till morgondagen :D Kommer bli galet kul och jag är så taggad :D. Hoppas alla mina läsare får en kanonbra nyårsafton och ta det lugnt med drickan, ett råd även jag borde följa ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback