The family stone

Har varit på promenad med Sofia efter över 3 timmars pysslande med hemgjorda julkort, julklappsrim och juklappsinslagning :). Jag älskar egentligen att pyssla men det blir sällan att jag tar mej tid och sätter mig och gör det, men när jag väl gör det så blir jag så koncentrerad och tiden bara flyger iväg så blir inte att jag har tid med det så ofta men jag tycker att det är mer personligt med julklappar när man gör på detta sätt, det är liksom en tanke bakom det hela då och man vet att personen lagt ner mycket tid på att göra det. Nej nu ska jag inte tjafsa mer om pyssel utan nu ska jag lägga mig i soffan och titta på The family stone som går på 3:an nu :D Många bra skådisar i må jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback