You just don't understand

Kom hem för ett tag sen och sitter och myser här. Har haft ont i magen stort sett hela dagen men orkar inte bry mej, det är helg och jag kan inte sitta inne hela tiden. Så jag och tjejerna ska dra till LKPG och shoppa. Robert undra om vi ville hänka till skylten för det var sån där allmän fest typ och jag pallar helt enkelt inte . Är varken sugen på hångel, dans eller tafs, haha nej men det är alltid så när man går på sånna fester, tro mig och nu när jag mår som jag gör så är jag ännu mindre sugen på det ! xD Så blir mysig shoppingrunda med Sofia och Malin och god fika på Espresso house, låter toppen!:D Sen lovade jag att träffa Fillo och de andra ett tag när jag kom tillbaka till mjölby, sjukt saknade är det allihopa !:D <3 Nej men nu måste jag äta och fixa för bussen gå om 55 minuter typ. Ses ikväll kram <3
Emma, jag saknar dej massor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback