Eclipse:D

Nu ska jag se slutet av älskade Eclipse eftersom jag int orkade se hela igår xD Har ju sett filmen ett per gånger förut men det går helt enkelt int att få nog av the twilight saga :D Älskart, älskar Jacobs underbara bringa och Edwards rufsiga hår och hans ögon och hans.. ja allt på honom xD R-pattz är bara för snygg ! :D Jag måste säga att jag e lite mer mot Team Edward hållet nibland men för det mesta är jag faktiskt team zwitzerland, Rob är snyggast men det går helt enkelt int att välja vem som är bäst för Bella xD haha bara ett äkta twilight-fan kan fatta detta språk haha! Efter Eckipse blir det iaf att sova så detta e mitt sista inlägg för dagen, Godnatt!


självklart har jag läst och har alla böcker med ;) Dessutom den rätt nya "The short secong life of Bree Tanner".. Så bra asså och jag kan int vänta till "midnight sun" och "The twilight saga: the official guide" kommer ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback