Får panik på det !

Asså börjar bli irriterad på det här ! Jag bor ju världens minsta håla typ där man tycker att inget borde hända men där tror många fel ! I just det området jag bor i är rån och inbrott en vanlig grej tror att det har vart inne och snott ngt i varenda trädgård i detta område snart :S Här har de vart i trädgården minst 2-3 ggr. Och en gång snott en.. jag kmr int ihåg vad det var men sak samma. Och mormor och morfar som är granne med oss har det också hänt saker hos! När morfar kommer ut en morgon så är det en yxa i trädgåreden och hans tomte har blivit stulen ( trådgårdstomte ) inget stort men endå man börjar ju fan blir rädd över att de ska ta sig in i huset och rädslan blev verkligen int lättare när jag satt här nere nyss och hörde hur ngt pep. Typ ett larm så jag går upp och ser att mamma också har kommit ut och hört det så hon går ut och tittar vad det är och ser att det e grannarnas huslarm som gått i gång och att ngn troligtvis har försökt att ta sig in. Vi har int ens ett huslarm men det känns som om det e dags att fixa det nu :S Asså förstå att jag börjar bli skrämd för det här är int kul ! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback