Har int bloggat idag

Har helt enkelt int orkat men nu ska jag berätta lite om min dag:) Dagen började med att jag vaknade vi 2-tiden. Åt middag och sen så stack mamma och cw för att skjutsa hem honom så då var man själv ett tag så passade på att titta på ett gammalt (men jävligt bra) avsnitt av OTH och sminkade mig samtidigt hade faktiakt ögonskugga kors i taket xD och det såg faktiskt bra ut tills jag gick ut och det regnade -_- och resten kan ni nog lista ut själva. Iaf handlade lite kläder typ 25 klädesplagg xD haha mamma fick damp och sa att jag får börja tvätta själv men jag lovade att jag skulle rensa ur mina 3 garderober, min fåtölj och alla kläder i källaren och slänga det som jag int gillar och då blev hon lite gladare :) Visar kläderna när jag fått dom :) Sen blev det mjölby och det var trevligt :D nu sitter jag här och kommer nog sitta här in på småtimmarna ;) (säger man så ? xD)

Äntligen har du fattat !
'
Jag, bästaste mamma och min sötpöl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback