Hemma !

Hemma för en timma sen ungefär. Men usch varf åker jag till mjölby längre igentligen ? Visst jag älskar att träffa mina underbara älsklingar men när jag väl är där så händer massa skit hela tiden och jag står int ut med det. Blir så arg så fort jag ser en viss person och kan knappt kontrollera mig asså. Varför är du så dum i huvvet åch holler på hela tiden ? Jag fattar int men vad jag vet är att jag int mår speciellt bra av att pka dit så vet int om jag åker imorrn ens. Blir nog familjekväll skulle jag tro :/ Menmen inga sura miner för det, Ellaah !

Har nog hittat ett par skor jag ska köpa (Y) mest för det bra priset på 99kr sånt gillar jag men ska köpa ett par andra boots till hösten med lite högre klack för det var bara 2 cm på dessa xD
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/nelly-shoes-427/helga-427395-14/  här kan ni se dom ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback