Herregud ! :(

Nu tjuter jag en skvätt kan jag säga ! Jag är inne och läser lite på familjeliv.se och hamnade på tråden "sorg" och där skulle jag int ha gott in för det stod om en mamma som hade förlorat sitt barn och det var hans namnsdag när inlägget skrevs och allt hon ville var att krama och pussa honom och säga grattis på namnsdag men det var ju omöjligt att göra IRL allt hon kunde göra var att åka till hans grav. Gud så sorgligt och dessutom så läste jag om en pappa som gjort en låt om sin ofödde son eller dotter elle vad det var. Hnas flickvän hade gjort abort och han hade int haft så mkt att säga till om så då skrev han en låt om det. Hur vacker som helst! http://www.youtube.com/user/Hundra12 ni måste bara lyssna ! Men även han har fått ett lyckligt slut för han ska snart bli pappa ! :) Jag älskar lyckliga slut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback