Jag har ett problem..

Letar efter ett par boots/stövletter i brunt för aa tkr det e så himla snyggt men som alltid när jag vill ha ngt så mkt så har jag sett en bild på i det här fallet de perfekta bootsen och då finns det ju int sånna ngnstans som når upp till mina förväntningar.. damp på det asså ! Menmen inga sura miner för det för nu har jag nästan bestämt mig för vilken mobil jag vill ha ! :D Har nu någonsin varit så förälskad i en mobil att ni bara vill slänga er på bussen eller slänga in er i bilen och åka och köpa den direkt ? Det har jag nu iaf ! :D Det blir förmodligen ngn av de här:

                                  

Sony Ericssonmobilen är int en touch och jag tror int jag vill ha en touch. Har ju den nu men har nog tröttnat xD Iaf jag tror sony ericssonen är bättre för den har 8.1 mp kamera medan LG:n bara har 5. Men LG:n har dessutom gps och det e ju ett plus när man int har ett lokalsinne överhuvudtaget. Men frågan är vill jag har touch eller int ? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback