Men hej ! :D

Kom hem för någon timme sen och det var jättemysigt på Omberg! Gick först till hälle källa eller ngt och sen åkte vi bort till drottning Ommas borg och tittade lite. Sist men absolut int minst gick vi till bockakyrkogård eller ngt där de har en gravplats. Det gick nerför och var jättebrant dit och så klumpedunsen i mig vaknade till och jag halkade runt där i leran och då blev jag sur men när vi väl kom fram till gravplatsen så blev jag gald igen. Det gick ju kor där i samma hage ! Jag älskar djur massor så var ju tvungen att gå och titta närmare och hälsa på dom och tog massor som jag kanske lägger ut ikv om jag orkar :) Sen fikade vi, snackade, åkte och handlade och sen åkte hem :) Nu blirre hemmakväll med familjen. Vi ska käka tacos! Mums me love ! :D Ha en fin kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback