Nu är jag tillbaks :D

Haha störd ja vet ! xD men orkade int fixa ny blogg men malin ville att jag skulle börja blogga igen så nu är jag här. Vet att det var aslänge sen jag bloggade men som ni också vet så hade jag en jobbig period då men nu ar jag tagit mej upp är är lycklig och glad mest tack varre mina underbara älsklingar Sofia, Malin, Felicia och Emma o många andra ! :D Tack för att ni fanns och lyser upp min dag :)

Ja, idag så har jag vart i mjölby som vanligt xD har vart där nästan varenda dag i 2 veckor xD Hahha men aa vi hände på stan iaf och hade trevligt som vanligt utan att jag ser Alex som en jobbig lillebror, men int på ett dåligt sätt för jag gillar honom endå fast att han e en lite retsticka ibland xD Åkte hem med elva bussen och nu blir det chill här ett tag ;) Ska åka till tiveden imorrn med moster, bror, mormor och kusin och det gillas eftersom jag älska tiveden det e så fint ! På kvällen blirre mjölby igen ! :D

Bästa kusinen som är glad över alla presenter på julafton ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback