Om det ändå var så enkelt!

Nej nu ska jag sova för ska upp om 7 timmar :O Skulle egentligen kunna gå upp en halvtimma senare än tänkt men eftersom jag lovat att agera väckarklocka åt min bror för att hans mobil dog så måste jag gå upp klockan 9
-_-.. Menmen det gör väl int antar jag för jag ska allt ha mitt lilla roliga med för jag är ingen rolig väckarklocka xD Jag kan mycket väl ställa mig mitt i rummet coh skrika rakt ut eller ännu bättre rakt i örat på han xD haha nej nu ska jag int vara dum xD

Om det ändå vore så enkelt, om det ändå var enkelt att koppla bort allt och njuta av livet ist för att oroa sig för massor hela tiden! Om jag ändå int vore en människa som oroade mig för minsta lilla och var så jäkla lätt påverkad av minsta lilla skulle nog mitt liv vara enklare. Men livet är int enkelt och jag har int bestämt mig för om det e bra eller dåligt än :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback