Tjurig!

Ja nu är jag tjurig för såg nyss att mitt hiss eller diss inlägg bara försvunnit men jag vet att det funnits här på bloggen eftersom mina Justin Bieber-älskande vänner har klagat på mitt dissinlägg menmen nu är det som det är så skit samma xD Åkte hem tidigare från mjölby idag eftersom det började regna och jag var trött, mådde illa, frös och hade mensvärk på det så ush asså. Så jag ringde min gulliga morfar som var så snäll och kom och hämtade mig :D Nu blirre mys här. Men imorrn kan jag lova bloggen, imorrn ska jag stanna hemma för ska förmodligen äta middag med familjen och mormor och morfar :D Vi ska ha langoskväll som vi brukar ha en gång om året ungefär för att  vi alla älskar langos ! (Y)


Mmm så jäkla gött.. Jag lovar !! Det något som alla bara måste prova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback