Åh herregud jag kissar snart på mig !

Haha har precis tittat på de 2 första delarna av Ana gina Show. Asså hur kan en människa vara så rolig? Det är ju faan roligare än Mia och Klara och då är det verkligen bra! Haha gaah jag har asont i magen och tårarna bara rann förut för att jag skrattat så mycket. Herregud, hahah nej men nu ska jag ta lite kvällsmat, mamma tvingar mig för jag har bara orkat ta 1 av mina 3 pencillintabletter idag (måste tas i samband med mat) men jag mår så himla illa av dom, inte bra! Sen ska jag se VD och så sova men berättar mer om kvällen imorrn. Godnatt!
Bäst är det ju när hon spelar Khadidje xD
Kan fan inte förstå hur denna söta människa kan bli så ful !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback