Amerikanska pannkakor:D

Nu har jag varit duktig och pluggat i typ en timme. Rekord ? Ja, lugnt att det är. Jag brukar aldrig plugga mer än ungefär 20 minuter eftersom att jag faktiskt lär mig mycket av det jag bara hör på lektionerna och dessutom har jag ett bra minne så jag kommer ihåg vad jag lärt mig och sånt. Dock har jag lite svårt för matte, speciellt multiplikation med bråk och division med bråk men nu kan jag det med så ja, det är är bara att hoppas att jag klarar provet. Har ju morgondagen att träna med :D. Nej, men resten av kvällen blir det att ta det lugnt och just nu står mamma och gör amerikanska pannkakor, me love ! De är mycket godare än vanliga nackdelen är bara att de är mer mättande så man orkar ju inte så många xD. Haha men nu börjar jag faktiskt bli lite hungrig. Tror inte jag bloggar mer idag, ska lägga mig skapligt för att orka upp vid 06.10 imorrn. Usch vad jag hatar att gå upp tidigt men det e ju något man måste och snart så är det ju helg, gööött! Men vi ses imorrn, alla bästaste läsare !:D ♥
mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback