Äntligen hemma!

Hatar dessa långa dagar ! När jag går hemifrån på morgonen är det mörkt och när jag kommer hem är det mörkt! Åh vad jobbigt det är ! Men inga sura miner för det (Y) För i morrn är det fredag och sen ledigt lördag, söndag (såklart ;)), går i skolan 5 timmar på måndagen och sen ledig tisdag ! Sounds great eller hur ? ;D Vet inte riktigt vad som händer imorrn men blir troligtvis en tripp till mjölby, har lite jag måste göra som jag varken har haft tid eller ork till. Träffa tjejerna blir det i alla fall för det är alla otroligt saknade. Idag är det plugg, plugg och åter plugg för imorrn har vi matte prov så jäkla tråkigt men skönt när det är över (A). Men först blir det FB ;)
Jag måste bli bättre på att ha bilder in mina inlägg så här bjuder jag på en (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback