Bättre (Y)

Det är mycket bättre idag och känner mig inte alls lika deppig, allt är inte löst men jag orkar inte bry mig hela tiden. Tycker inte att det är mitt jobb att fixa allt och hålla humöret uppe varenda gång. Nej just nu skiter jag i det ! Dagen har varit seg men bra. Sista lektionen var chill då vi bara tittade på någon serie. Gjorde även svenska prov idag och jag tyckte att det gick bra men vi får se när jag får det :). Slutade vid 15.40 så fick vänta på bussen typ en halvtimma men tiden går snabbt när man har roliga tjejjor att fördriva tiden med, med lite skrattkalas och sånt ! Hihi kom hem vid kvart i fem och tog lite att äta och snart blir det läxor och träna till prov (Y) Vi ses senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback