Blev en mysig hemmakväll trots allt

Efter en promenad med Sofia innan idol så kändes det faktiskt som om jag behövde en hemmakväll och ångrar inte att jag stannade hemma istället för att dra ut och träffa folk. Är så trött efter denna skolvecka så jag somnar här snart. Sofia ringde mig runt 19 och vi drog ut i ungefär en timme och gick och bara pratade om allt och ingenting ! Hahha den där tjejen är väldigt rolig och helt världsbäst ska ni veta !:D Strosade runt genom lilla skänninge och hade det mysigt i vinterregnet xD . Stack sen hem till mormor där jag tittade på idol och sen blev det hem och sen satte jag mig här. Elin åkte ut och det var faktiskt något jag hade väntat mig, är bara så förvånad att Minnah har kunnat hålla sig kvar så länge eftersom att hon faktiskt åkt ut förut men ja nu kanske hennes fans röstar som galningar för att det inte ska hända igen, vad vet jag ? xD Nej nu ska jag dra mig mot sängen och få min välförtjänta sömn och sovmorgon ! Godnatt på er solstrålar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback