Brrrr

Usch blir ju kall bara jag kollar ut ! Inte kul alls!:/ Jag som hade tänkt att åka och träffa mina kompisar i helgen men är det såhär mycket hus så kommer jag inte gå utanför huset. Fiiah och jag pratade om att han filmkväll istället om det snöar och är kallt så då kommer hon och kanske Malin hit och har mysigt framför en film istället och pratar och umgås för det var evigheter sen vi var bara vi och pratade skit och skrattade, jag saknar det ! Så det får vi se till att göra tjejer om inte den här helgen så någon annan !:D Hihi nej nu ska jag visa er snön och sen blirre käk med familjen, DH och CT på tv:n och sen sova (Y) Skriver säkert något innan jag går och lägger mig ;)
Ursäkta bildkvalitén men det var mörkt och det var så kallt så skyndade mig att ta bilderna och sen sprang jag in i värmen (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback