come pain, come hurt

Nu har jag äntligen tid för att blogga lite. Har haft fullt upp hela dagen och har inte varit hemma. Först så skulle ju jag och klassen åka till gamla linköping och tåget är en halvtimma försenat och när det väl kommer så sitter vi på tåget ytterligare 45 minuter eller något och då får vi veta att tåget är inställt och det kommer en buss och hämtar oss. Ja tillslut kommer vi iväg efter 1 och ½ timmas väntande, busschauffören är gullig att skjutsa oss till gamla linköping där vi hinner gå en halvtimma eller något innan det är dags att åka till rese där morfar hämtar mig och vi åkte till läkaren. Sen åkte vi och åt och där emellan fick vi stå i bilkö ett jäkla tag men aa hemma var jag vid halv 7 typ, så jävla ovärd dag! Men ska väl inte klaga egentligen för då på SJ tåget mellan Kimstad och Norrköping satt ju fast från 12 till 18 typ, stackars människor säger jag bara ! Ja direkt när jag kom hem i alla fall så satt jag mig och gjorde klart ett hemprov och nu sitter jag och funderar över vilket "val" jag ska göra till 2:an och 3:an omsorg eller sjukvård och det är inte lätt kan jag säga. Jag är helt splittrad så ska sätta mig och fundera över det ett tag innan DH. Vi hörs imorrn !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback