Done!:D

Ja, nu är jag klar med allt för idag. Jag har pluggat och jag hoppas att det sitter men skulle faktiskt inte förvåna mig om jag fick mitt första IG för fyfan vad mycket vi har i detta avsnitt, är ju omöjligt att hålla reda på allt. Varför ska man veta hur mycket en mega är? Jag känner inte jag har någon nytta av det och ska jag vara helt ärlig så vet jag inte, kan fan inte plugga in allt det där! Vi har om prefix, tiopotenser, potenser, bråk med samma nämnare, bråk med olika nämnare, bråk med divison och multiolikation, värdesiffror osv. Alltså det är sjukt men det är så det är nu så får se till att göra det bästa av det. Föresten mega= 1 ooo ooo (och ja jag gick in på google och tittade bara för att försöka visa mina superskills men kan ju inte ljuga för er;)) Nej men nu har jag krupit upp i sängen med satsuman och apelsinjuice och ska titta på Ana Gina show och Kenza &Tyra show :D.
Kan ju inget annat än att älska Khadije xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback