Fika och tjejmys !:D

Hej på er ! Kom hem för någon timma sen kanske, kan det vara så länge? Haha skitsamma, har sysselsatt mig med att städa mitt rum och ladda tvättmaskinen sen jag kom hem. Behövdes lite första adventstädning (kommer säker att få städa det ett antal gånger igen innan jul om jag känner mig själv rätt xD). Mamma ska nämligen sätta upp julgardiner nu inför första advent, jag visar hur mysigt mitt fönster kommer bli när gardiner och julstjärna kommer upp :). Ska ta och käka lite snart och sen dra till Sofia vid halv 6 för fika och firning av hennes syster, känner mig lite dum att jag inte har någon present men bestämdes idag att jag skulle dit. Efter det så det så tar vi bussen till mjölby och springer in på hemmakväll och köper lite gott och hyr nog en film =). Sen bär det av hem till Malin för tjejmys, perfekt!:D Kommer självklart bilder från kvällen precis som det gjorde förra gången vi hade filmkväll. Men får se om jag hinner skriva mer innan jag åker annars tittar jag in här vid halv 12 om ni är vakna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback