Fullt upp

Har haft fullt upp hela dagen och hittade en plattång efter att ha letat i flera butiker. Blev nöjd och den är faktiskt jättebra :) Nu kan jag gå ut igen typ, haha nej men nu är jag glad ! ;)Blev en från Babyliss som har väldigt bra produkter men min favorit inom tänger är helt klart remington, finns inget bättre dom är så bra !:D Min gamla var det men hittade ingen sån idag så fick nöja mig med denna :D. Men det duger gott och väl bara jag har en liksom. Var även på max och flötade lite efteråt, kaffet är jävligt äckligt där kan jag upplysa om kan ju undra om de har ngt kaffe i överhuvudtaget eller om det bara är någon karamellfärg. Ikväll blir det idol trots att jag känner för att gå ut men aa håller mig inne idag. Känns lite deprimerande faktiskt men imorrn tar vi andra tag !:D Då blir det antingen filmkväll med Fiiah och Malin eller ut och träffa gänget :D Hihi låter väl kanon!
min är liknande den här fast en nyare modell tror jag, kunde inte hitta min på nätet så fick ta den här för orkar inte ta kort på den xD lite lat sådär ! Hihi det får man vara på fredagar! Eller hur ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback