Godmorgon

Nejdå jag gick upp för 2 timmar sen och sen dess har jag spenderat tiden med att leta efter ett datorspel som jag slarvat bort ! Jag gör jämt så, typ tänker att jag lägger i det i fodralet snart och sen blir det aldrig av och så vet jag inte vart den är nästa gång. Så jobbigt! Just nu ligger jag i sängen, har inte orkat fixa mej än och spelar Frontierville, hahah jag har fastnat för det här spelet. Tänkte att jag skulle ge det en chans eftersom jag aldrig gav Farmville en chans och det lönade sig visst för det e ju kul ! :D Ska till mormor och morfar snart och fika eftersom det e farsdag och allt. Grattis morfar! För mig är det morfarsdag när det e farsdag för jag har världens bästa morfar !:D
The worlds greatest grandpa !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback