Godmorgon!

Usch vad trött jag är och jag blir inte piggare av att titta på termometern, -13 vadfan är det här? Är det meningen att vi ska frysa ihjäl? Jag kommer frysa som en jäkla gris i alla fall så får hoppas att det mesta är inne idag när vi kommer till linköping och att vi tar en buss från rese för det är väl livsfara att gå i det här vädret xD. Haha nej nu ska vi inte ta i men ni fattar inte hur mycket jag har kyla, speciellt när det går under 0 grader, brr askallt ju ! Nej men snart kommer Fiiah och hennes pappa och hämtar mig så ska han skjutsa oss till skolan, gullig där !:) Så vio slipper frysa ihjäl på väg till bussen och får lite mer sovmorgon. Men vi hörs i eftermiddag. hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback