Godmorgon sunshines !

Gick upp för en timma sen ungefär och sen det har jag bara mornat mig(Y). Har just käkat lite frukost och snart blir det att fixa sig. Vet inte riktigt vad som händer idag men blir troligtvis att vara med Malin, hon skulle ringa mig när hon kom hem från någon grej med skolan :). Idag blir det nog ingen utgång i alla fall för det orkar jag inte xD. Det är bara 4 och en halv vecka kvar till lov !:D Hihi det börjar närma sig nu, ååh vad jag längtar till julafton, umgås med familjen och ha mysigt och till Nyårsafton då blir det ferre med kompisarna, sounds perfect eller hur ? :) Nej funderar på om jag ska duscha nu eller ikväll, får se hur det blir men vi hörs när jag har fixat mej. ♥
Tack för kvällen igår, tjejer !:D Gammal bild från i somras på mig och de bästa ! Haha då var jag brun titta bara på min handflata och jämför med resten av handen. Blek handflata !xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback