Hahahhaa!

Gud jag dör! De flesta av er eller aa nästintill alla borde ju ha hört talas om laserturken som har gjort sig känd i sin jakt på lasermannen xD. Och jag kan bara inte hjälpa att jag gapflabbar varje gång jag ser videon när han sitter i sin bil och pratar om hur han ska lasermannen innan polisen får fast honom. Vem är denna sjuka människa egentligen? Hur kom han på den sjuka idé? Haha jag tycker i alla fall att han låter jätterolig när han säger att han ska klippa av hans "toung" hahah jag dör ju av garv, det är ju roligast ! Ni som inte har sett detta måste nästan gå in på youtube och se tycker jag för det ger en verkligen ett gott skratt! xD Nej men vi ses imorrn! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback