Heeeeeeeeej!

Hihi nu är jag hemma och bjuder på lite bilder från den fina naturen ;). Fint höstväder var det idag med och vi hade jättemysigt :). Min lilla hemlighet är faktiskt att jag älskar Omberg, oops nu är den avslöjad men ärligt det finns ju inte så mycket som är så fint här i östergötland! Jag är faktiskt en naturmänniska när jag väl kommer ut ;) Nu håller jag på att lägga in lite låtar på mobilen, det var länge sen jag gjorde det och har tröttnat på de låtar jag hade. Nu blandas låtlistan med bla Bruno Mars, Håkan Hellström och Eminem, det är kärlek det. Och desutom massor mer bra låtar. Som ni märker har väldigt varierad musiksmak, men jag är nästan allätare när det kommer till musik om man bortser från opera och klassiskt xD. Blir att ringa Fiiah sen efter jag ätit och fråga om hon ska med ut ikväll. Men skriver självklart innan jag åker puss.
Min nya, fluffiga, sköna jackan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback