I lost an angel

Vet att det har varit dålig uppdatering idag men har inte orkat och har haft lite annat för mig. Jag skulle ha åkt och gymmat med pappa men han ville inte åka i detta väder men han skulle ringa och ja det får vi se hur det blir med det har inte hört något än i alla fall :S. Aja stack över till M&M i alla fall där vi gjorde struvor och hade första adventsfika, mysigt värre !:D Sen så fixade jag lite i kaninburen och så fick hon komma in lite och gosa med mig :). Har spelat sims med och varit på macken och lämnat en film som vi lånade igår så dagen har varit rätt händelserik ändå för att vara en söndag men bra är det för annars blir man så uttråkad ! Imorrn blir det skola men har ju sovmorgon vilket är gött !:D Får se om bussen behagar att komma i detta snöoväder eller om det blir ännu mer snö tills imorrn och bussarna blir inställda. Såg att de kunde bli en aning försenade, upp mot 30 minuter och så länge kommer jag inte orka vänta så då drar jag hem och sover istället (Y) hahha xD nej men ska se Ensam mamma söker nu och se vilka mammorna väljer. Ha en mysig söndagskväll !:D
Vill inte ha snöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback