Ibland saknar jag det som en gång var

Sitter just nu och tittar på Ensam mamma söker bara för att jag inte har något annat att göra. Känner att jag måste hitta på något sen framåt kvällen men vi får se vad. Kanske bara blir en liten mysig vinterpromenad bara jag får röra på mig lite.
Jag antar att ingen kan ha undgått äggkastningen mot Alexandra i Västerås i går. Kände bara att jag måste lägga näsan i blöt lite. Jag läser Kissies blogg fast jag tycker verkligen inte att hon gör rätt när hon hänger ut folk på sin blogg hela tiden men inte ens hon skulle sjunka så lågt att hon skulle ställa sig att kasta ägg på någon. Jag menar hur gamla är dom egentligen?! Asså nej då har man sjunkit jävligt lågt. Jag säger inte att Alexandra inte förtjänar det men det betyder inte att man måste göra det, nej fy vad händer med oss människor egentligen? Är det meningen att man ska hänga ut folk hit och dit, smutskasta varandra och hålla på? Nej, usch blev lite irriterad där.
Men nu ska jag inte sitta här och skriva om det längre, see you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback