If time stood still...

Har bara slappat denna kväll framför The sims och Vampire Diaries :). Skönt har det varit men har fortfarande lite ont i magen men är bättre. Ska nog gå och lägga mig vid 22.00 och titta på Ana Gina show innan jag ska sova. Har bara en dag kvar i skolan den här veckan som tur är och sen imorrn kväll blir det mys med Sofia och Malin. Ska ha filmkväll hemma hos Malin, såå mysigt men Sofia kommer lite senare för hon ska fira sin syster först men vi ska se idol ihop i alla fall (Y). Ja, annars händer inte så mycket annat i helgen på lördag blir det nog att vara med familjen och på söndag kommer pappa och hämtar mig och Vera så drar vi iväg och gymmar någon timma, great !:D
BTW jag fick mitt första IG på ett matteprov idag, fatta vad besviken man är när man håller på med matte A och måste läsa Matte B för att kunna studera vidare efter gymnasiet. Jag är verkligen besviken på mig själv för jag brukar inte få IG, jag har fått det en gång innan men då hade alla i klassen utan 2 IG så då räknas det inte riktigt. Men nu går vi in på procent och det är så himla lätt så MVG here I come ! xD haha nej men ett VG hoppas vi på i alla fall (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback