I'm standing where you left me

Fick ett sms från posten förut att min jacka redan finns att hämta på Konsum :). Nelly är jävligt snabba måste jag säga, kan ju inte vara mer än 3 dagar sen jag beställde den, men det gillas ju :D. Ska hämta den imorrn och lägger självklart ut bild och så då ! Tittar just nu på Grey's, fast detta avsnitt var faktiskt inte så bra inte början i alla fall var så segt så att jag bänkade mej här och nu har jag inte sett så mycket. Vet inte om jag ska se Nikita sen, kan väl se om det är något att ha. Annars blir det nog ingen mer bloggning ikväll tror jag. Men skriver ju såklart imorrn, så lätt blir ni inte av med mig ;)
bjuder på en flummbild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback