Inte mycket bloggning idag

Har spenderat dagen med familjen. Haha älskar min lilla kusin Moa, hon var jättetjurig idag för att det inte är långt kvar till hennes lillkusin kommer. Tror att hon är lite avundssjuk för att hon inte kommer vara den minsta längre som får den mesta av uppmärksamhet. Haha ni skulle bara hört när vi pratade tidigare idag:
E(jag): Ska det bli kul att få en lillkusin Moa?
M: Nej, sluta !
E: Men det blir väl kul att få byta blöja och ta hand lite om bebisen?
M: Jag ska inte byta någon blöja!
E: Men det gjorde ju jag på dig när du var liten
M: Nej, blää!
Tystnad ett tag.
E: är du sur nu Moa?
M: Ja, jag vill inte ha någon kusin!
Haha den där lilla tjejen ni xD! Men jag tror att det kommer bli bättre sen när bebisen väl kommer fast Moa kommer nog vara lite avundsjuk xD. Nej men snart ska jag Fixa mig och sen dra till mjölby med Fiiah där vi ska träffa Cindy, Emma, Sandra och Melinda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback