It was a long time ago but I will always remember

Sitter och lyssnar på Petter, en av Sveriges bästa talanger där ni !;) Love him, han är så bra ! Har precis käkat makaroner, mums älskar pasta. Finns det någon som inte älskar pasta egentligen? Det är ju hur gott som helst, pasta i alla dess former.
I morrn är det ju studiedag för mig så jag och Sofia ska dra till Lkpg och till Ljunkan där vi ska träffa Malin =). Hon går i skola där så tänkte åka in lagom till hennes lunchrast och umgås lite med henne sen så åker Fiiah och jag in till stan och tittar lite i affärer och käkar, sounds great I think !:D Sen blir det hem och plugga och sova för blir att gå upp tidigt på onsdag :S
På fredag blir det även att umgås med mina tjejor men berättar om det snart;)
suddig bild på¨mig och bästis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback