It was just a dream

Har precis duschat med skållhett vatten, gud vad skönt när det är så kallt ute men nackdelen är väl att man fryser när man kommer ut då xD. Ska föna håret alldeles straxt och sen ska jag äntligen ta mig tid att sätta mig framför sims en timma eller så innan jag tar och kryper ner i sängen. Men blir att gå upp redan vi 9 så vet inte om jag orkar blogga innan jag åker men annars så skriver jag självklart när jag kommer hem och bjuder säkert även på lite bilder från dagen :). Men sov så gott alla bloggläsare så ses vi imorrn. Godnatt ! <3

Kommentarer
Sofia

Haha jaja;) Men det brukar va messa olika grejer i det med ute ;) Hehehe men jag hittar nog nåt :D <33

2010-11-23 @ 08:50:37 | http://blondinxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback