It's a girl!

Haha, nej mitt lilla syskon var väldigt blyg och gjorde det återigen svårt för oss att se vilken kön den var. Men barnmorskan gjorde en gissning och hon trodde att det var en tjej men inget är 100 förrän bebisen kommer ut :). Nu är det inte långt kvar ni, jag längtar ! hihi (A) Nej men jag kunde inte sova i natt så somnade vid 4 och sen vaknade jag vid 8 men jag låg och somnade om och vaknade om vartannat till halv 12. Nu har jag just fått lite frukost i mig, stekta ägg och macka, mums ! Ska snart få på mig lite kläder och sen dra till min morfar eftersom min saknade kusin kommer dit idag, jag älskar den lilla busungen. :) Tror hon kommer bli jätteglad på julafton för det e massor med hello kitty-grejer som hon ska få, älskar alla små flickor hello kitty eller? hahah xD Ikväll blirre det nog ut och träffa vänner, saknade är de ! Men vi ses senare! puss
Haha nej men vi får som sagt se när ungen bestämmer sig för att komma ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback