It's never easy to say goodbye!

Nu är klockan ställd på 10.05. Börjar ju inte förrän 12 men känner att jag vill gå upp lite skapligt. Jag älskar att ha lite tid på mig på morgonen även om jag gillar att sova länge. Jag älskar att kunna gå runt och morna mig i min pyjamas, äta min frukost i egen takt (tar typ 30 minuter för mig att äta frukost på morgonen innan jag ska till skola xD) jag gillar helt enkelt att sega mig på morgonen och inte behöva stressa! Filmen var bra föresten och Jessica Biel var inte alls med i den utan måste ha blandat ihop den med en annan film. Just nu sitter jag och läser igenom min gamla dagbok. Skriver inte dagbok längre men gjorde det en period under mitt liv och det är faktiskt intressant att titta tillbaka på sånt som har hänt förr även om det inte är roliga saker. Sov så gott i natt :) Vi ses imorrn ♥
Denna mumsbit, Eddie Cibrian var dock med i filmen och jesus vad snygg han är ! Han har även varit med i CSI Miami i ett antal avsnitt, i Ugly Betty och i sunset beach som jag följde slaviskt när jag var liten xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback