Jag är chockad !

Efter att ha sett Vampire Diaries så är jag chockad och det tror jag att de flesta andra som följer serien också är. Usch vad mycket som hände i kvällens avsnitt och jag satt typ och utropade "nej" och "men vad gör han?" hela tiden. Shit asså och stackars lilla Jeremy säger jag bara, nu har han förlorat 4 personer han älskar! När jag såg att vad jag trodde var Elena och Damon kysstes så blev jag faktiskt lite glad för jag har i hemlighet nästan alltid hoppats att det ska bli dom men sen kom besvikelsen när det trots allt inte var hon. Kanske inte ska avslöja allt för er som inte har sett det än men jag lovar att många tankar flyger igenom huvudet när man ser avsnittet. Haha ja ni kanske märker att detta är min absoluta favoritserie, gud vad jag tycker den är bra och gud vad Damon är snygg gah jag dör ! xD
R.I.P lilla Anna !:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback