Jag är så himla glad!

Hihi kan man vara annat när man ska vara med de bästa vännerna i hela världen varav en jag inte träffat på typ 3 veckor? Jag tycker att det ska bli så himla kul och så himla skönt att bara vara vi och prata skit och ha kul. Vi har inte vart bara vi sen ja, jag vet inte när ens. Så kvällen kommer bli jättemysig ! :D Vi ska inta mammas rum och mysa framför The mist och någon Hyrfilm, vi får se vilken det blir! Låter inte det som en superb kväll? Det tycker i alla fall jag och jag hoppas så klart att alla mina bloggläsare får en minst lika bra och mysig kväll även om ni stannar hemma som jag eller drar ut och festar :). Haha jag har faktiskt inte känt mig festsugen på länge, känns som om jag redan har levt ut den delen av mitt liv för tillfället i alla fall, sommaren och förra året var minst sagt vilda, fest varje helg och sommarlovet typ varje dag så nu känns det som att det är skönt att bara ta det lugnt och fokusera på vänner och familj istället för att klunka i sig en spritflaska ja alla har vi varit där dagen efter (ja, nästan alla som är i min ålder och över i alla fall) och baksmälla är verkligen inget kul. Roligare att ta en kväll med vännerna och skratta och bara prata om allt tycker jag :D. Men nu ska jag äta snart. Lova mig att ni super lugnt nu ;) Det är inte kul att vara redlös, tro mig! Haha detta inlägg blev ju som en jävla predikan om att inte supa, men så är det inte sup lagom så får ni nog en kul kväll ! :D
Älsklingar ! :D

Kommentarer
Malin

tack för kvällen BF, underbart roligt :D

älskar dig! <33

2010-11-15 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback