Jag kan inte skilja på vad som är verklighet och vad som är dröm längre

Hej alla fina ! Vaknade vid 10 och låg och läste ett tag men orkade inte gå upp så låg och lyssnade på musik till klockan var typ tjugo i tolv. Nu har jag precis slängt i mig lite frukost och sitter hemma i huset själv för tillfället. Mamma drog ut med hunden vilket bara är skönt för mig för jag älskar att vara själv på morgonen och vakna till ifred :D Snart ska jag fixa mig och sen blir det att städa undan alla kläder som ligger på rummet för Fiiah och Malin kommer ju sen och har inte riktigt bestämt vart vår myskväll ska äga rum. Antingen i mitt rum (fast där är tv:n liten och det är inte kul) i mammas rum eller i vardagsrummet (men vet inte om resten av familjen vill ha vardagsrummet) ja vi får helt enkelt se hur det blir men jag måste ändå städa undan lite på rummet eftersom att det är så stökigt ! Jag återkommer när jag vaknat till och fixat mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback