Jag saknar dej!

När man började gymnasiet förändrades i stort sett allt. Jag var så van vid att se mina underbara tjejer varje dag men när vi slutade nian så gick vi åt olika håll. Vi var inte det där tajta tjejgänget längre som gjorde typ allt tillsammans. Vi började leva helt olika liv, det känn som evigheter sen när vi satt på bänken utanför klassrummet varje rast och skrattade bort tiden. Allt var så mycket enklare då men nu saknar jag detta ofta, jag saknar oss. Men mest av allt saknar jag lilla galna Kerstin! Hon kunde alltid få mig att skratta och vi hade så himla kul ihop. Men sen började jag gymnasiet i mjölby och hon i vadstena och nu träffas vi inte alls ofta, det finns helt enkelt inte så mycket tid till allt det roliga vi brukade göra. Ville bara säga att jag saknar dig och att vi måste träffas snart. Puss på dig min lilla galna unge ! xD <3
Bild snodd från Kerstins FB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback